Fy fan vilken natt

Började känna av att jag hade huvudvärk. Efter ett tag inser jag att det är migrän som är på antågande. Hmm… grejen är den att jag har all min medicin på avdelningen som jag inte fick med mig hem då jag ännu är inskriven men är på permission. Det var en personal som följde med mig hem och ”rensade” mitt medicinskåp i december efter det som hände då.

Har alltså ingen medicin, trodde jag. Kom på att jag har en tredje dosett som jag brukar ha med mig värkmedicin. Gick till köket och ser att det finns tre tabletter i den. Tog två för en brukar inte hjälpa ett skit. (Har testat). Jag tror att det var 1g tabletter så det var nog lite för mycket men skitsamma.

Kan inte koncentrera mig eller lyssna på tv eller sitta vid datorn så 18:15 gick jag till sängen för att gå och lägga mig för natten. Sagt och gjort. Somnar efter ett tag men vaknar ofta och det dummaste jag gjorde var att jag gick upp och tog en chokladbit vid 23-tiden. Varför i allsin dar gjorde jag det för? Det har jag ingen aning om. Mådde ju skit redan så varför förvärra detta har jag ingen aning om.

Nästa gång jag vaknar (kommer ej ihåg tiden) så ligger jag på golvet som en boll. Mår skit (säkert chokladbiten) och går på toaletten. Vet att jag harklar upp något och spottar ut. Sen får jag sova men vaknar fortfarande ofta men det hela börjar släppa nu. Nu kl 8 bestämmer jag mig för att gå upp för nu var det en passlig tid att gå upp. Går på toan och inser att jag har nya trosor på mig. Hur, var, när jag fick på mig dom har jag inget minne utav. Iaf så har migränen släppt och jag har ätit frukost.

Hur har eran natt varit?

alandsflaggamotljus

Lämna en kommentar